Ամբողջ աշխարհում ամենատարածված գնումներ կատարելու միջոցը առցանց ծառայություններից օգտվելն է: Մարդիկ` տանը նստելով, կարողանում են պատվիրել իրենց ցանկացած ապրանքը կամ ուտեստը: Առաքման ծառայություններն էլ ավելի պահանջված են դարձել արտակարգ դրության պայմաններում:
«Black Star Burger Armenia» կազմակերպության զանգերի կենտրոնի պատասխանատու Մարինե Արշակյանը նշեց, որ այս օրերին, երբ առաքումներն ավելի պահանջված են դարձել, ապահովում են բոլոր սանիտարահիգիենիկ պայմանները` համաճարակից զերծ մնալու համար․ ամբողջ անձնակազմն աշխատում է համապատասխան ձեռնոցներով և դիմակներով։ Անվճար առաքման ծառայությունը պայմանավորված է ներկայումս սոցիալական ծանր վիճակով, որպեսզի անխտիր բոլորը կարողանան օգտվել․ «Առաքման հետ կապված աճը այնքան էլ չի տարբերվում մինչ արտակարգ դրության պայմանների առաքումների թվին, քանի որ մշտապես ունենում ենք պահանջված առաքումներ»,-նշեց Մարինե Արշակյանը :
Այս ընթացքում շարունակում են ունենալ ակցիաներ, որոնցից մեկը՝ «15 րոպե կամ 100 % անվճար» առաքման ակցիան է: Եթե Փոքր կենտրոնի տարածքում ապրանքը չի առաքվում 15 րոպեյի ընթացքում, ապա կազմակերպության կողմից պատվերը լինում է անվճար: Գումարը պահվում է ընկերության կողմից, ոչ թե առաքիչից, սակայն նշեցին նաև, որ դեռևս չի եղել այնպիսի դեպք, որ հաճախորդները դիտմամբ ուշացնեն պատվերը վերցնելու գործընթացը :
Քանի որ «Black Star Burger Armenia»-ն միայն ուտելիք առաքող ընկերություն է, փորձեցինք կապ հաստատել «Menu.am»- ի հետ, որը միջնորդ կազմակերպություն է և ընդգրկում է Երևանի 500 ռեստորաններ և մասնագիտացված խանութներ: «Menu.am» –ի միջոցով կարելի է պատվիրել ծաղիկներ, տոնական տորթեր, ալկոհոլային և ոչ ալկոհոլային ըմպելիքներ, կալյան, մանկական սնունդ և տակդիրներ, ընտանի կենդանիների կերեր և այլ ապրանքներ մասնագիտացված խանութներից, որոնք այս պայմաններում անհրաժեշտություն են :
Մարկեթինգի ղեկավար Հովհաննես Մինասյանը նշեց, որ արտակարգ իրավիճակում առավել արդյունավետ է առցանց գնումներ կատարելը՝ ելնելով սոցիալական հեռավորություն պահելու և խիստ անհրաժեշտության դեպքում միայն տանից դուրս գալու նորմերից: Առաքիչները հաճախորդներին հանձնում են պատվերը՝ պահելով սանիտարահիգենիկ բոլոր կանոնները:
Կայքում հաճախ կարել է հանդիպել ակցիաների, որոնցից մեկը «Visa» քարտ ակցիան է: Ցանկացած մարդ, ով «Visa» քարտով է վճարում իր պատվերի համար, և նշում է «VisaMenu» պրոմոկոդը, ստանում է առաքման վճարը հետ իր հաշվին՝ 24 ժամվա ընթացքում: Նմանատիպ ակցիաները միտում ունեն առաքման ծառայությունները գնային առումով առավել շահավետ դարձնելու բոլորի համար: Նաև ամեն շաբաթ գործում են ակցիաներ «Menu.am»-ի գործընկերների կողմից: Անընդմեջ գործում են հատուկ առաջարկներ՝ բոնուսային բալլերի կուտակմամբ, որոնք հաճախորդը կարող է օգտագործել հաջորդ պատվերների ժամանակ:
Իսկ այն դիտարկամանը, որ երբեմն պատվերը ուշ է հասնում, Հովհաննես Մինասյանը նշեց, որ այժմ ռեստորանների աշխատանքը սահմանափակվում է միայն առաքում կատարելով, որը իր հերթին առաջացնոււմ է ծանրաբեռնվածություն ու երբեմն ուտեստը, որը պետք է պատրաստվի կես ժամում, պատրաստվում է 1 ժամում: Յուրաքանչյուր հաճախորդի ցուցաբերվում է անհատական մոտեցում, և ցանկացած խնդիր քննարկվում է հաճախորդի հետ: Շատ խիստ դժգոհությունների դեպքում կատարվում է գումարի հետդարձ կամ կրկնակի առաքում, որպեսզի հաճախորդը գոհ մնա:
Իսկ «Tashir Pizza», «Sovats.am» առաքման ծառայություններից այդպես էլ պատասխան չստացանք։
Մայա Հախվերդյան
4-րդ կուրս