ԵՊՀ Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետը դարձյալ հյուրընկալել էր դիմորդներին։
Ավանդույթի համաձայն հանդիպումները կայանում են յուրաքանչյուր ամսվա վերջին ուրբաթ օրը, ժամը 1600-ին, ֆակուլտետի մուլտիմեդիա լրագրության կենտրոնում։
Այս անգամ ևս հանդիպումը բազմամարդ էր։ Հանգամանք, որը վկայում է ժուռնալիստի մասնագիտության պահանջվածության և մասնագիտական կրթության կարևորության մասին։
Ֆակուլտետի ապագա ուսանողներին ողջունեց դեկան Նաղաշ Մարտիրոսյանը՝ նշելով, որ նման հանդիպումները ինքնանպատակ չեն։ Մինչև ուսանող դառնալը ավագ դպրոցի ավարտական դասարանի աշակերտը, արդեն մասնագիտություն ընտրած և իր ապագայի տեսլականն ունեցող աշակերտն այցելում է մայր բուհ, ծանոթանում առկա պայմաններին, լսում իր ապագա դասախոսներին, ճանաչում է կրթական միջավայրը, ճշտում իրեն հուզող հարցերի պատասխանները։
Այս հանդիպման ընթացքում ևս հարցերի պակաս չզգացվեց։ Դրանց մեծ մասն, իհարկե, առնչվում էր «Բանավոր հաղորդակցության մշակույթ» և «Ստեղծագործական աշխատանք» քննություններին, դրանց չափորոշիչներին։ պարոն Մարտիրոսյանը նշեց, որ «ԲՀՄ»-ի հարցաշարում ընդգրկված հարցերը առնչվում են ․
ա) տպագիր մամուլին,
բ) առցանց մամուլին,
գ) հանրային և մասնավոր ռադիոընկերություններին,
դ) հանրային և մասնավոր հեռուստաընկերություններին,
ե) լրատվական գործակալություններին,
զ) ոլորտի հայտնի լրագրողներին, նրանց հրապարակումների թեմատիկային:
Քննության ընթացքում դիմորդը պետք է կարողանա ներկայացնել իր նախընտրած լրատվամիջոցը, տեղյակ լինի, թե ովքեր են այդ լրատվամիջոցի առաջատար լրագրողները, ծանոթ լինի լրագրության մի քանի ոլորտների (մշակութային, սոցիալական, բնապահպանական, մարզական և այլն):
Կարևորվում են դիմորդի վերլուծական միտքը, ինքնուրույն կարծիքը, գնահատականը:
Խրախուսելի կլինի, եթե դիմորդը ծանոթ լինի հայ դասական և ժամանակակից գրող-հրապարակախոսներին, արվեստագետներին, նրանց հանրահայտ ստեղծագործություններին, անհրաժեշտության դեպքում կարողանա ուրվագծել իր սիրած գրողի, հրապարակախոսի, նկարչի կամ դերասանի դիմանկարը:
Ցանկալի է, որ դիմորդը տեղյակ լինի մեր նորօրյա պետականության հիշարժան տարեթվերին, նշանակալի իրադարձություններին, Արցախյան գոյամարտի հերոսական դրվագներին:
Դիմորդներից ոմանք հետաքրքրվեցին նաև «Ստեղծագործական աշխատանքի» չափորոշիչներով։ Ինչպես նշեց պարոն Մարտիրոսյանը․«ՍԱ»-ի նպատակը եղել ու մնում է նույնը՝ ճշտել դիմորդի ստեղծագործական ունակությունները, ասելիքը ինքնատիպ և գրագետ շարադրելու հմտությունները։ Աշխատանքի նվազագույն ծավալը՝ 3 էջ (350-400 բառային միավոր)։ Երեք ազատ թեմաներից դիմորդն ընտրում է մեկը և շարադրում տրված ժամանակահատվածում (4 ժամ)։
-Մեջբերումներ կարելի՞ է անել ստեղծագործական աշխատանքում,- հարցրեց դիմորդներից մեկը։
-Կարելի է, բայց՝ հակիրճ և տեղին։ Գեղարվեստական գրականությունից և մամուլից անհարկի, ծավալուն մեջբերումների դեպքում գնահատվում է միայն դիմորդի ինքնուրույն շարադրանքի ծավալը,- ասաց պարոն Մարտիրոսյանը։
Ֆակուլտետի ապագա ուսանողներին հետաքրքրում էր նաև ԵՊՀ-ի կողմից կազմակերպվող դպրոցականների ամենամյա օլիմպիադան։ Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան Ն․ Մարտիրոսյանն ասաց, որ օլիմպիադային կարող են մասնակցել և՛ ֆակուլտետի դիմորդները, և´ նրանք, ովքեր այլ մասնագիտություն են ընտրել։ Դա յուրատեսակ ստուգատես է, որի առաջին փուլը կկայանա ս/թ․ մարտի 4-ին, ժամը 1100-ին։ Մասնակցելու ցանկություն ունեցողները պետք է մարտի 4-ին, ժ․ 1030-ին լինեն ֆակուլտետի դեկանատի մոտ (7-րդ մասնաշենք, 4-րդ հարկ)։
Առաջին փուլի հաղթողները մարտի 18-ին կմասնակցեն 2-րդին և այդպիսով կընտրվեն լավագույնները։
Վերջում պարոն Մարտիրոսյանը հիշեցրեց, որ ապագա լրագրողների հետ (նա խուսափեց դիմորդ բառից) հերթական հանդիպումը կկայանա մարտի 31-ին, ժ․ 1600-ին։
Լիլիթ Քասինյան
1-ին կուրս