ԵՊՀ փիլիսոփայության պատմության ամբիոնի դասախոս Սերոբ Խաչատրյանը Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնում մարտի 15-ին հանդես եկավ զեկույցով` «Բարձրագույն կրթության հիմնախնդիրները ՀՀ-ում» թեմայով:
Հանդիպումը սկսվեց Արիստոտելի խոսքերով. «Սովորելու արմատները դառն են, իսկ պտուղները` քաղցր»: Բանախոսի խոսքով` կրթական համակարգի վրա անմիջական ազդեցություն է թողնում տեխնոլոգիական զարգացումը, ուսանողների ուսման և աշխատանքի համատեղումը, որի արդյունքում տուժում է ուսումը:
Պրն Խաչատրյանը որպես հիմնական խնդիր մատնանշեց դասախոսների ակադեմիական էգոիզմը` նկատի ունենալով այն երևույթը, երբ դասախոսները մտածում են, թե իրենց առարկան ամենակարևորն է: «Սա վնաս է ուսանողներին, որովհետև ուսանողը չի պատկերացնում, թե որն է կարևորը, և որը` երկրորդական»,- ասաց նա:
Բանախոս Սերոբ Խաչատրյանի կարծիքով` համալսարանում հաճախ մակերեսայնորեն են սովորեցնում, շարժ է նկատվում սոսկ քննաշրջանի ժամանակ, բայց միևնույն է` խորքային չեն սովորում: Որքան էլ տարօրինակ թվա, ըստ նրա, չպետք է շատ սովորել, պետք է քիչ սովորել, բայց խորը ու անընդհատ:
Բարձրագույն կրթության դերը աշխարհում նվազում է, որովհետև համալսարանները դժվար են հարմարվում փոփոխություններին: Սերոբ Խաչատրյանը բերեց ԱՄՆ-ի օրինակը, որտեղ շրջանավարտների 80 տոկոսը նախկինում ավարտելու պահին մասնագիտությամբ աշխատանքի առաջարկ էր ստանում, և միայն 20 տոկոսը պետք է աշխատանք փնտրեր: Հիմա այդ ցուցանիշը նվազել է մինչև 60 տոկոս: Շատերն ընտրում են ինքնակրթության ճանապարհը:
Սվետա Պապոյան
2-րդ կուրս