«Հոբբին որպես բիզնես». մի ուսանողուհու պատմություն

«Հոբբին որպես բիզնես». մի ուսանողուհու պատմություն

137

Վիճակագրական տվյալները ցույց են տալիս, որ տարեկան գրեթե 3 մլրդ մարդ ամբողջ աշխարհում կատարում է օնլայն գնումներ: Վերջին տարիներին օնլայն գնումների կտրուկ աճի միտում կա նաև Հայաստանում։

ՀՊՄՀ-ի ուսանողուհի Մարիամը, ով ընդհամենը 22 տարեկան է, արդեն ունի իր սեփական օնլայն բիզնեսը: Մարիամի հետ զրուցել ենք ուսումն ու աշխատանքը համատեղելու դժվարություններից, օնլայն խանութներից, քննարկել օնլայն գնումներ կատարելու դրական և բացասական կողմերը:

Հասմիկ Մելքումյան

4-րդ կուրս

Կիսվել