Ինչպե՞ս օգտվել առցանց խանութներից, ինչպե՞ս վճարել և հետևել ապրանքի Հայաստան գալու ընթացքին. այս եւ այլ հարցերի պատասխաններով թեմատիկ սեղաններ, որոնք առանձնացվել են ըստ մարդկանց հետաքրքրող թեմաների, ինչպես նաև թրեյնինգներ՝ իրենց ոլորտում առաջատար և ամենապահանջված մասնագետներից:
Այն ամենն, ինչ պետք է օնլայն գնորդ դառնալու համար, կարելի էր իմանալ օնլայն գնումների փառատոնին՝ անմիջապես օնլայն շոփինգի գիտակներից։
Կազմակերպիչ ընկերությունն
այսպիսի փառատոն արդեն երկրորդ տարին է անցկացնում։ Այս անգամ իրենց փորձը
ներկայացնում են նաեւ հաճախորդները.
« Առաջին և հիմնական նպատակը օնլայն գնումներ կատարելու հոգեբանական շեմը հաղթահարելն է, երկրորդը՝ խանութից օգտվելը, ինչ որ բան գնելը, վճարելը, անգամ հագուստի չափսը ընտրելը»,– ասաց ընկերության մարքեթինգային բաժնի ղեկավար Վահե Ղազարյանը:
Նրա խոսքով, ամեն փառատոնից հետո այցելուներից 40-45%-ն արդեն կատարում է իր առաջին գնումը։
Օնլայն գնումների փառատոնը կազմակերպվել է «Սեւ ուրբաթին» ընդառաջ։ Այդ օրը մի շարք խանութներ՝ այդ թվում օնլայն, հայտարարում են մեծ զեղչեր։ Այս տարի «Սեւ ուրբաթը» նոյեմբերի 29-ին է։
Սրբուհի Հակոբյան
3-րդ կուրս