Մասնագիտական ընտրությունը ուսանողների համար պատասխանատու քայլ է, որը մեծապես կորոշի նրանց հետագա կյանքը: Ապագա բժիշկների համար դրա գիտակցումը չափազանց կարևոր է, ինչի համար անհրաժեշտ է մասնագիտությանը զուգահեռ զարգացնել բժշկությանը հարող այլ բնագավառների մասին պատկերացումը:
ԵՊԲՀ Ընդհանուր բժշկության ֆակուլտետի 4-րդ կուրսի ուսանողուհի Գերցինան, իր ընկերները և Կարիերայի կենտրոնը համատեղ նախագիծ են մշակել, որում մասնագետները փորձում են ապագա բժիշկներին գիտելիքներով զինել, որպեսզի իրենց մասնագիտական կյանքը դառնա ավելի դյուրին, ինչպես նաև բուն մասնագիտական առարկաներից զատ ուսանողները ինքնազարգացվածությամբ զբաղվեն:
-Երբ Կարիերայի կենտրոնից ստացանք առաջարկ, որպեսզի մշակենք նախագիծ, որն իր մեջ կներառի բարեվարքության կանոնները, հասկացա, որ միայն բարեվարքություն դասավանդելը չի հասցնի իր վերջնակետին նախագիծը, դրա համար որոշեցի թիմ ձևավորել: Ես և ընկերներս՝ Լյովա Ծառուկյանը, Տիգրան Չուխաջյանը, երկար աշխատանքի արդյունքում ստացանք այս նորաթուխ նախագիծը: Եվ ամենից հետաքրքիրն էր գտնել տարբեր մասնագիտությունների հատվող եզրեր:
«Բժշկի ուղին» նախագծի շրջանակներում ուսանողները հանդիպում են իրավաբանի, հոգեբանի, դերասանի, ոճաբանի, մարկեթոլոգի հետ և փորձում իրենց նեղ մասնագիտական գաղտնիքներն իմանալ , կիրառելի դարձնել հենց բժշկագիտական ոլորտում: Դասավանդում են Մարթա Սիմոնյանը, Գայանե Ղազարյանը, Տաթև Ղազարյանը, Ալլա Կարապետյանը, Ռոզա Ամիրովան:
Բացելով փակագծերը ՝ Գերցինան նշեց, որ հոգեբանը սովորեցնում է, թե ինչպես կարող են իրենց դրսևորել տարբեր իրավիճակներում, ինչպես կարող են բուժառույին ախտորոշման մասին ասել, կամ ինչպես հաստատել շփում բուժառույի հարազատների հետ:
–Իրավաբանի հետ որպես ուսանող մեր պարտականություներն ու պարտավորություներն ենք ուսումնասիրում: Մարկեթոլոգի հետ խոսում ենք կայքերի մշակումից, ապահով համացանցից, խոսքի գովազդից և ուսանողի բրենդինգից: Ոճաբանը ներկայացնում է , թե ինչ արտահագուստով ներկայանանք աշխատանքի և առօրյա կյանքում: Դերասանի վարպետության ժամին քննարկում ենք բեմական խոսքը, արվեստին ենք ծանոթանում, և մի շարք վարժություներ են մեզ ներկայացվում, որպեսզի հղկված խոսք ունենանք,որ ելույթների ժամանակ կարողանանք ավելի լսելի դարձնել մեզ,- նշեց Գերցինան::
Օրերից մեկն էլ տրամադրվում է հենց նախագծի համահեղինակներին։ Նրանք խոսում են գործնական էթիկետի, սեղանի էթիկետի, CV կազմելու և գործտուին ներկայանալու մասին:
Նախագծին կարող են մասնակցել ԲՈՒՀ-ի ուսանողները, ապագա բժիշկները, կլինիկական օրդինատորները, անգամ այն մարդիկ, ովքեր սովորում են մասնագիտական քոլեջում:
–Խմբում 20 ուսանողի ենք ներգրավում, որպեսզի նյութը բոլորին հասանելի լինի, այդ ամենն անում ենք թիմային աշխատանքի միջոցով, որի նպատակն է՝ իրար անծանոթ մարդիկ կարողանան նախագծեր ստեղծել և իմանալ թիմային աշախատանի բոլոր հմտությունները:
Ապագայում նպատակներ կան նախագիծը ներկայացնելու ռուսաց լեզվով՝ համալսարանում սովորող ռուսալեզու ԱՊՀ խմբերի համար, որպեսզի նրանք ստվերում չմնան, ակտիվ ուսանողական կյանք ունենան,- հավելեց Գերցինան:
Հայկանուշ Հովսեփյան
3-րդ կուրս