–Ո՞րն է թամադայի և հանդիսավարի տարբերությունը։
– Հանդիսավարը տրամադրություն ստեղծող է, ինտերակտիվ վարող, նաև շոումեն, իսկ թամադան կենաց ասողն է։ Հանդիսավարն էլ որոշ դեպքերում դառնում է թամադա` կապված երեկույթի տեսակից, հյուրերի նախընտրությունից։
–Ո՞րն է հանդիսավար դառնալու գլխավոր նախապայմանը։
-Նախապայման չկա, յուրաքանչյուրն էլ կարող է հանդիսավար դառնալ։ Այսօր հանդիսավարների մեծ մասը երեկույթը վարում է անգիր սցենարով։ Ճիշտն ասած՝ ես էլ, բայց միանշանակ այդ անգիր արած սցենարը համեմում եմ, գեղեցկացնում երեկույթին համապատասխան։ Դա արդեն իմպրովիզ է ստացվում։
-Ինչքանո՞վ է հանդիսության լավ անցկացումը կախված հանդիսավարից։
-Հանդիսավարի առկայությունը պարտադիր է հայկական հանդիսությունների ժամանակ։ Երեկույթներին մարդիկ խմում են ու կա երաժշտություն։ Հանդիսավարը ուղղորդում, կառավարում է երեկույթի ողջ ընթացքը։
– Ինչպե՞ս են մարդիկ վերաբերվում հանդիսավարի աշխատանքին։
-Հայերը հաճախ շփոթում են տրամադրություն ստեղծելը ծիծաղեցնելու հետ։ Ես ասում եմ նրանց. « Ես չեմ եկել Ձեզ ծիծաղեցնելու, ես ծաղրածու չեմ։ Ես առաջարկում եմ ուրախանալ, ուրախացեք, եթե ուզում եք»։
-Որո՞նք են աշխատանքի դժվարությունները։
-Ես իմ սենյակում միշտ հանգստացնող դեղ եմ պահում։ Միակ դժվարությունը ամուր նյարդեր ունենալն է և, ինչու ոչ, համարձակությունը։
-Ինչպե՞ս եք վերաբերվում դերասանից կամ երգչից հանդիսավար դառնալուն։
-Ես որպես դերասան Հայաստանում հայտնի չեմ, չեմ կարող աշխատել հեռուստատեսությունում և ստանալ այն գումարը, որը կվաստակեմ այս աշխատանքից։ Դրա համար էլ ստիպված այս աշխատանքով եմ զբաղվում։
-Ի՞նչ հատկանիշներ պետք է ունենա հանդիսավարը։
-Իր տեսքով, խոսքով ու պահվածքով պետք է լինի ուշադրության կենտրոնում։ Նա պետք է լինի զուսպ, համբերատար, խառնվածքով ` իշխող, դրության տեր։
-Կին հանդիսավարները այսօր ավելի քիչ են, նրանք ինչ-որ բանով զիջու՞մ են տղամարդկանց։
-Չէի ասի, կանայք էլ են լավ հանդիսավարներ, ուղղակի նրանց մեծամասնությունը խոսում է շատ ու երկար։ Ես նախընտրում եմ քիչ խոսել, որպեսզի մարդիկ ուրախանան։ Երբ մարդիկ «քեֆ չեն անում», այդ ժամանակ ես սկսում եմ խոսել։
–Այսօր հնարավո՞ր է հարսանիք լինի առանց հանդիսավարի։
-Այո, այդ դեպքում կենաց ասում է քավորը կամ ընտանիքի ավագ անդամը։ Հանդիսության ընթացքը լինում է անկանոն։
Հարցազրույցը՝ Լիլիթ Հովսեփյանի
2-րդ կուրս